Kungsberget:D

Heej igen
Jag vet att jag glömde att skriva igår, förlåt! Men asså jag skulle upp så tidigt imorse att  jag inte orkade gå upp och skriva när jag väl lagt mig.
Som sagt, idag har jag varit i Kungsberget med skolan. Det var jätte kul:D Men det var jobbigt att gå upp så tidigt. Vi hade samling kvart i 7!!!!! Men det var det värt det. Jag åkte skidor i ca 5 timmar:) Jag åkte med mina kompisar. Från början var vi 4 med mig. Men sen så kom stiffo som hade åkt med Elviz, men hon knäckte knät (stackare) och kunde inte åka mer. Så Stiffo åkte med oss. Jag åkte alla olika sortes backar. Från barnbacken- deras svåraste, svarta backe:)
Efter all skidåknign så är jag jätte tröt. Så jag ska snart lägga mig....

Jag vill bara skriva några rader till min bästa vän och älskiling, Pernilla. Hoppas du läser detta.
Du är min sjärna och jag älskar dig! Du betyder så himla, himla mycket för mig. Jag hoppas att du förstår det. Jag kmr aldrig släpa dig, vad som än händer!!!
Jag älskar dig
<333


Vad är de bästa hittills idag? Att få åka skidor

 

Vad är det sämsta hittills idag? Att Elviz gjorde illa sig

 

Vad gör jag nu? Ligger i sängen och ser på TV

 

Vart är jag nu? Hemma

 

Vilket humör är jag på idag? Super glad

 

Vilken kläder har jag idag? Skidkäder


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0