Let´s dance

Shoo
Just nu sitter jag med familjen (eller i alla fall min syrra och pappa) och tittar på let´s dance=S Pogrammet är väl inte så jätte kul. Men jag hejar på KITTY!!!! Heja, heja, heja!!!!

Strunt i det nu....
Idag har jag varit på gym med min mamma=) Det var jätte kul. Fast mamma var starkare än mig, vilket jag inte gillade=) Ni vet det där inlägget jag skrev när jag varit på gymmet i 3 timmar. Nu gjorde jag samma pogram som den gången, fast nu tog det bara 1,5 timmar eftersom vi bara var två:) Men snacka om att jag blev stel i mina muskler. Jag fick stretcha i typ en halv timme efter. Men det var det värt=D
Nu ska jag göra annat=)
Hej då

Vad är de bästa hittills idag? Att få gymma

Vad är det sämsta hittills idag? Att jag har skit ont i ryggen=(


Vad gör jag nu?
Ser på Tv, och pluggar SO

Vart är jag nu? Hos pappa

Vilket humör är jag på idag? Lätt iriterad

Vilken kläder har jag idag? Svarta jeans, svarta linne och min Puma tjocktröja. Den grårutiga med rosa dragkedja och svart luva=)


Kommentarer
Postat av: Inger

ha ha starkast i familjen är vem då?

2009-02-02 @ 06:52:37
Postat av: Emelie

Inger: Inte du i alla fall:P

2009-02-02 @ 14:51:46

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0