Match mot Lidingö=)

Hej, Hej
Jag skulle igentligen skrivit det här inlägget vid typ ett idag men min dator funkade inte då så jag kunde inte=(
Idag har jag varit och spelat handbolls match mot Lidingö=) Det gick jätte bra för både mig och laget och vi van med 7-24XD Vi höll nästan på att missa matchen, för när vi var ute och sprang (asså värmde upp) så tappade vi bort oss. Vi skulle varit ute i 20 min, men kom tillbacka efter 35 minuter, så då hade vi bara typ en kvart på oss att bli klara=S Men när vi var ute och sprang så var vi tvungna att fråga folk om vägen, haha, vi frågade typ 4 personer och alla sa lite olika. Det var ganska irriterande då men nu i efterhand så är det ganska kul=)
När jag kom hem sen så såg jag på en film, Step up 1. Den är så BRA!!!! Sen gick jag ut och gick med min grannhund som heter chippen, min plastsyrra följde också med och vi var ute i typ en timme. Vi gick till och med över en sjö, Eftersom den frusit. Jag trode den skulle spricka men det gjorde den inte;) Vi gick också genom en bäckmörk kog, Det var läskigt!! Jag inbilade mig att jag hörde fotsteg backom mig=S men det var förstås ingen där.
Mer har jag typ inte gjort idag. Eller, jo, jag såg på filmen little miss sunshine. Den är bra, men det är inte den bästa filmen jag sätt;)
Det var i stort sett allt jag gjort idag. Inte så mycket, haha.
Hej då=)

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0