Ny mobil!!!XD

Jag ska få en ny mobil!!XD Min mamma sa det idag. För min nuvarande går inte att sätta på, kameran har gått sönder, bluetotth fungerar inte och den häger sig ibland=( Jag ska få en sony ericsson W890i=) Det är inte min "dröm" mobil utan den heter sony ericsson C905. Men en sån kommer jag nog få om några år=) Jag ska få en ny mobil eftersom det blir billigare än att laga min gamla. Men det är jävligt dålig kvalite på den mobilen jag har nu (en sony erikson W580i). Jag han inte ens ha den i ett år innan den gick sönder!!
I alla fall... Idag åkte jag och mamma till ikea i kungens kurva. Bara för att få något att göra. Vi skulle inta handla något speaciellt utan vi bara gick runt och tittade, Men till slut köpte vi i alla fall en necissär, en blomma och två saxar till mig och en stekpanna och en saft kanna till familjen. Sen var vi inne på Elgiganten precis brevid och kollade på den nya mobilen (men vi köpte den inte för det blir billigare att beställa hem) och köpte en ny kameraväska åt mig så att jag får plats med båda mina objektiv=)
Nu har jag inget mer att skriva=( men jag kommer att ha massor av bilder att ladda upp imorgon, säger inte varför=P det frå ni veta imorgon=P 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0