Packat klart=)

Tjoho=)
Som rubriken lyder så har jag precis packat klart=) Så nu är jag klar för att åka till göteborg imorgon och spela SM! Jag älskar att packa. Men det tog bara 10 min, vilket var lite tråkigt eftersom det är så kul att packa:P Jag vet inte varför jag gillar att packa....kanske för att då fattar jag verkligen att jag ska åka bort, eller kanske inte......
Idag hade jag sista träningen innan USM. Det gick väl sådär. Jag var inte på top, så jag hoppas det går över tills imorgon. 
Mamma ropar, så jag måst gå och äta nu, men jag skriver mer sen=)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0