Plugg dag

Idag har jag inte gjort annat än att suttit hemma och pluggat. Jag har skrivit en uppsats i SO om hållbar utveckling. Och den har jag lagt ner skit mycket tid på den. 4 dagar! Okej, när jag tänker efter så är det kanske inte så lång tid. Men jag är inte så jätte nöjd med den heller=S
Det finns väl inget mer att skriva igentligen=( Jag har ju inte gjort något mer idag.

Jag såg på körslaget idag, Hejade inte på någon, så jag blev varken glad eller ledsen när Hanna van. Men Grattis i alla fall Hanna!!!=) Men vi måste ju ängna en tanke åt Erik som förlorade också. Vi lider med dig;)

Jag har faktist gjort en sak idag (förutom att plugga), jag har varit på bibloteket och lånat 4 böker. 3 faktaböker om kanniner och en bok som hetter tillsammans. Den verkar skit bra, det är en ungdomsbok skriven av Denise Rudberg=) 

Nu har jag inget mer att skriva. Så nu ska jag kolla vidare på Wallander....


Vad är de bästa hittills idag? Att bli klar med pluggandet

 

Vad är det sämsta hittills idag? Att jag inte gjort något

 

Vad gör jag nu? Tittar på TV

 

Vart är jag nu? hemma

 

Vilket humör är jag på idag? Har skit ont i ryggen

 

Vilken kläder har jag idag? Just nu pyjamas*


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0