Sallad från kaktus=Mums!:)

Heej allihopa!
Nu sitter jag och äter en ost och skink sallad från kaktus, mums!!!!! Fast jag äter typ bara kaktus sallader. och ibland vid den där pitzzerian som mn kör förbi när man åker till tyresö kyrka/skola. Fast kaktus är godast!=)

Jag har precis kommit hem från träningen=) Som vanligt så var det jobbigt men kul^^. Vad har jag gjort mer idag.....? Joo, jag har ju så klart varit i skolan, men efter skolan så gick jag, hanna, moa och eve in i musikrummet för att öva på vårt projekt, ni vet det som jag skrev om i förra inlägget. Då skrev jag ju att jag skulle sjunga till vårat "band" men eve (lilleve.blogg.se) har ställt upp och ska sjunga istället. Det är jag jätte glad för. TACK eve!!! Hon sjunger skit bra:) Hon går typ på sånglektioner och så. Vårat frmträdande kmr bli perfekt nu:)
Nu måste jag plugga (som vanligt=P) Vi har spanska läxförhör imorgon på typ 160 glosor!!! plus att vi ska redovisa en grej på spanska samma dag=S
Så,
Hej då....

Vad är de bästa hittills idag? Att få äta sallad=P

 

Vad är det sämsta hittills idag? dagen har varit perfekt:) 

 

Vad gör jag nu? äter

 

Vart är jag nu? hemma i köket

 

Vilket humör är jag på idag? Glatt

 

Vilken kläder har jag idag? Jeans+ett vit linne+ en puma tjocktröja, efter träningen bytte jag ut jeansen mot mjukisbyxor


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0