Träning=)=)

Heej
Nu har jag kommit hem från träningen, eller jag kom hem för typ en timme sen. Det var jätte kul att få börja träna igen efter att ha haft uppehåll hela lovet (om man inte räknar med Norden cup). Vi har så kul på våra träningar! Vi garvar lika mycket som vi springer=P hahaha,  Fast självklart e det jobbigt också;)
Mer en det har jag inte gjort idag, bara pluggat!! Jag kan lova att någon tänker "Plugga på ett lov?" men sån e jag, Jag jobbar ikapp så fort jag får tid och jobbar gärna lite i förväg=P

aa visst ja, imorgon börjar skolan=( Fast det är kul på samma gång, asså att vara med kompisar och sånt, men det är jobbigt att gå upp!!!! Imorgon ska jag upp SEX!! Fatta, jag sov nästan sex timmar längre idag. Men, men vill man hinna måste man gå upp i tid. För jag går till skolan, och det tar ca en halv timme och då måste jag gå typ sjugo över 7=S Snacka om att det kommer bli kallt!!=S 
Nu har jag inget mer att skriva, så
Hej då..... 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0