Jävla skit väder!!

Vi är fortfarande kvar i skärhamn och nu har det regnat oavbrutet sen igår förmidda och jag är trött på det!!!! Asså våran båt är i mista laget så det är väldigt trångt att bara sitta inne och så droppar det in vatten på massor v ställen i båten. Plus att det blir konsistens på vägarna så det blir blött där! 
Nu har även toan börjatläcka ut gammalt kiss, åå det är sååå äkligt!! Det stinker i båten! Just nu önskar jag att vi kunde ta in på hotell (haha)
Aja, nu ska jag inte klaga mer
Bye 

Kommentarer
Postat av: Moa

Sv: Hon har haft problem med ögonen... Tack så mkt! Aa det måste vi ;)

2009-07-10 @ 15:33:52
URL: http://moawalle.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sv: Jajamen! Jag åkte bara med familjen :) Tackar!

2009-07-10 @ 18:08:05
URL: http://hhannaz.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0