Orkade inte skriva.....

Som rubriken lyder så orkade jag inte skriva i går kväll när jag kom hem från alby efter hård träning. Men jag tränade i alla fall i alby igår och jag har träningsvärk, ajaj, efter träningen gick jag och syrran ner till sjön och tog ett kort kvälls dopp=) Jätte skönt faktist!
På dagen kom farmor hem till oss (vi va hos pappa) för vi skulle fira mig i efterskott=) Jag fick en bok och 500 kr=)

Sen idag har jag lekt med grannungarna och vi har badat i krusboda=) Så nu sitter jag och funderar på om jag ska ut och springa eller inte???? För jag måste träna lite extra den här veckan för jag ska till Hannas land nästa vecka och då kommer det nog inte bli så mycket träning;) haha, om jag inte lyckas lura med mig henne ut och springa=P
Men nu har jag inget mer att skriva, så.... Bye=)

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0