På väg till värmland....

Just nu sitter jag i bilen på väg till Värmland för att besöka släkten=) Vi stannar i värmland till lördag morgon för sen ska jag till Hannas land=D
Vi åkte precis förbi en skogsbrand,det stank! Fast vi såg aldrig själva logorna bara massa rök;)
 
Igår glömde jag att skriva men jag var på sjukhuset och hälsade på pappa. Han kom in dit kvällen till tisdag för han hade jätte ont i magen. Han var tvungen att åka ambulans för han skulle gått på match men så fick han så ont i magen att han var tvungen att åka hem. Men på väg hem var han tvungen att stanna bilden och gå ut och lägga sig i gräset på sidan av vägen och ringa 112. Han fick hjälp av någon snäll person som var utbildad ambulanschaför=) orsaken till magvärken var att han hade fått blod i njurarna. Det är inget farligt men det gör jätte ont! Han får nog åka hem snart=)
Nu måste jag sluta skriva för att batteriet inte ska ta slut;)
Ciao

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0