Beach handball=D

Jag glömde skriva igår hos kussinen men igår på handbollsskolan så hade jag ju steffan Holm i spänst träning vilket var kul men svårt;) Sen efter alla träningspass så hade han en föreläsning om att man måste sätta upp mål och sånt för att kunna lyckas och att man måste värkligen vilja bli bättre för att bli det och värkligen vilja lyckas för att göra det. Det var en jätte bra föreläsning. Han berättade genom att berätta om hans fridrotts kariär=) 
Sen när vi åkte till Torsby så tog Ellinor (kusinen) och jag hennes moppe och åkte och badade.Sen när vi kom hem så åt vi och sen vi tio åkte vi hem=) 

Idag ska vi ha bech Handball och det ska bli skit roligt! Gud vad jag längtar efter att få lära mig det=) Vi ska oxå ha mental träning, undra vad vi ska göra där=P
Nu hinner jag inte skriva mer för jag måste strax åka till hallen=) 
Bye  

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0