Champions!!!=)

Idag på handbollsskolan spelade ju vi beach handball och mitt lag van!!=D Och vi hade desutom ingen målvakt i vårat lag som dom två andra hade=P Fast man fick två poäng om målvakten gjorde mål så det kanske var en fördel att ha en utespelare i mål=) Jag stog i mål tre av fyra halvlekar och det var skit kul! Allt blir typ kul när man inte är så serriös för att man inte kan;) Men jag släpte in typ alla bollar men jag gjorde massa mål oxå så det jämnade typ ut sig=) Det var i alla fall skit kul att spela! Ni kan läsa om hur beachhandboll går till om ni söker på beach handboll på wikipedia för jag orkar inte förklara=P
Idag hade jag det första "jobbiga" passet på den här skolan;) Vi övade rullningsspel och det gick bra, vi övade oxå fotarbete och uthållning=) Idag hade vi speedshooting tävling som det gick SÄMST på pch imorgon ska det vara en fystävling och jag ska satsa allt! Skriver imorgon när jag kommit hem till Stockholm igen om det inte blir för sent=)
Bye 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0