dansuppvisning=()

Hej
Idag hade jag dansuppvisning i skolan. Jag är ju med moa och Hanna och vi dansade till låten "eye of the tiger". Det gick bra, vi hade bara lite för lätta steg så vi ick VG=D
Just nu är jag riktigt irriterade på min idrpttslärare för han sa förut att jag hade MVG i idrott. Och nu kommer han och säger att jag måste simma på onsdag för att få MVG. Jag sa till honom att han sagt att jag hade MVG mm, men han hade inget minne av det och inga antekningar så nu är det bara att gå och simma, ÅÅÅÅ!!!

Just nu ligger jag och solar så nu ska jag fortsetta att jobba på brännan=P
Bye

Kommentarer
Postat av: malin

men har du bara badat en gång? för jag är ju sjuk och ska typ inte bada på onsdag och jag har bara gjort det en gång..

2009-06-01 @ 17:09:29
Postat av: Moa

men Emelie, kan inte du och jag bada tillsammans? Ska du ha klädsim för isåntfall kan jag ju livrädda dig med kläder :)

2009-06-01 @ 20:17:50
URL: http://moawalle.blogg.se/
Postat av: Emelie

Malin: Nej jag har simmat båda gångerna men han har glömt att kryssa i saker jag gjort. Men du har simmning imorgon

2009-06-02 @ 15:57:57
Postat av: Emelie

MOA:

Jag simmar med dig men jag ska inte ha kläder;) så du får livrädda någon annan men jag kan livrädda dig med bojen;)

2009-06-02 @ 15:58:58
Postat av: josefine

men man får ju inte mvg i idrott bara för att man fick de på simningen ? :O

2009-06-02 @ 16:12:53
URL: http://sandelius.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0