Första dagen=)

Tjenare=P
Idag har jag varit på Tina Flognmans handbollsskola här i värmland=) Det har inte varit så där jätte jobbigt, så jag är inte så där jätte trött efter dom två passen vi hade idag från kl 12=) Och inte för att skryta men jag är typ en av dom bästa i min grupp (kanske eftersom det är 94/95/96 tjejer)=) Plus att jag är bäst tränad, asså dom var helt slut efter första passet och jag var bara lite trött, jag tog i lika mkt som dom andra!=P
Idag hade vi en jätte bra tränare andra passet som heter Tobias och han hade kontring och uppspel med oss. Det är svårt att förklara vrf han är bra men man fick liksom rispekt för honom samtidigt som han skämtade ganska mkt;)
Idag har vi varit och badat på ett jätte bra badställe, asså en sjö som var lång-grund och med sandbotten=) Den hade både sandstrand och grässtrand=)
Imorgon ska vi åka och hälsa på släkten uppe i torsby, typ en timme härifrån=)
Orkar inte skriva mer nu men bloggar nog från kussens data imorgon för vi har bara internett fram till  halv nio imorgon sen tar vårat mobila bredband slut=) 
Bye

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0