Lag 5 kamp+ egen träning=D

Idag i skolan hade vi lag fem kampen=) Då tävlar man klass mot klass i olika lätta grenar som stövelkastning och norsk fylla=) Det är rätt så kul. Förra året van vi men i år kom vi bara tvåa=S Fast det är ju också bra i och för sig=P

Nu på kvällen, eller kväll och kväll, vid fem cyklade jag ner till alby för att träna eftersom våran egna träning e instäld. Jag bestämde mig för att träna innför ett lopp som heter kalvruset som jag kanske ska springa, det är ett lopp som får genom en skog. Då får man klättra, vada genom åar och springa mitt i skogen där det inte finns några stigar=D Så jag sprang runt lite hur som helst i skogen i 30 min. Det var skitkul och tiden gick jättefort=D Sen körde jag backträning i albybacken. Jag kutade upp för lite mindre än halva flera gånger, räcknade inte riktigt men det var fler en fem. Sen sprang jag upp för hela, snacka om mjölksyra i benen!!
Sen när jag kom till träningsmaskinerna där så stog Marcus, U-lagets tränare där. Och han undrade om jag inte ville träna med dom. De är minst två år äldre än mig. Men då var jag så trött att jag inte orkade, men nu ångrar jag att jag sa nej=( Fett kul att träna med dom=) Men jag får väl ta den chansen någon annan gång;)
Bye

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0