Massvis med godis!!!!=)

Hej
Jag sov ju hos hanna natten tills idag som ni redan vet;) och när jag kom dit så åkte jag, hanna och hennes föreldrar till Time för att hyra film och köpa godis. Det var typ den enda affären som hade öppet=P Vi hyrde filmerna The ring 2 och livet från den andra sidan (komedi)=) Den var ganska tråkig så vi såg inte ens halva;) Men vi köpte MASSOR av godis, typ ett och ett halvt kilo som vi åt upp själva plus lite chips=S Asså snacka om att jag känner mig tjock idag! Vi åt igårkvälloch idag på dan=P Vi var inte uppe så länge utan vi somnade typ vid kvart i ett=)

Idag på an har vi spelat The sims 2 väldigt mkt och spelat lite fottboll. Sen precis innan jag gick hem så spelade vi tecknet med Elin och hennes pojkvänn matte=) Jag och hanna VAN!!!=D
Sen kom pappa och hemtade mig så åkte vi till centrum och åt middag på green bull, det var jätte mysigt=D
Nu ska jag gå och lägga mig
God natt=)

P.S Ikväll har jag också hunnit se filmen 14 suger=) Den var bra men hade liksom ingen poäng, haha;) Aja
Hej då;)

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0