Mental träning

Kom på att jag ville skriva om att idag hade vi oxå mental träning=) Det var en psykolog som i stort sett pratade om hur man ska tänka för att prestera bäst och om att om man vill bli bäst så finns det vissa saker man måste välja bort i livet. Som datan och Tv:n=) Det var bra att lyssna på honom men det blev lite svårt att hänga med ibland för man hörde inte vad han sa och så höl han inte tråden hela tiden, asså han bytte samtalsämmne rätt så ofta och sen tbx till det han pratade om innan. Men jag tror jag förstod helheten=) Det är lite svårt att förklara vad han pratade om men han pratade typ om psyket;) Aja han var hur som helst bra=) Nu ska jag gå ut för det är riktigt varmt i den här "lägenheten" vi bor i;)
Bye

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0