Midsommar=)

Hej
Idag har jag varit i slottet med min pappa och lillesyrra=) Det var FULLT med folk där så det var lite svårt att hitta någon stans att sitta, men det löste sig=P
Det kom också en liten skur när vi kom dit men den gick över ganska fort=) Jag dansade med min syrra runt stången, haha=) Sen träffade jag Hanna och hennes familj och då dansade jag men hennes SÖTA lillebror Linus=D Fast det blev inte så mkt dans utan mest at hoppa runt i ring=P 
Tyvär så glömde jag kamera så det blir inga bilder=) 

Jag ska sova hos Hanna ikväll så det blir nog inget mer bloggande.
Hoppas ni får en härlig midsommar kväll med god mat, mycket skratt och en god tårta=D
Bye

 
Årets stång såg inte ut så här riktigt, men det här var den bästa filmen jag hitade;)

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0