Paddling med klassen=)

Tjenamos=P(haha) Har precis kommit hem från träning i alby=) Vi körde inte så hårt idag eftersom det e cup i helgen=D LÄNGTAR!!!! Vi sprang 4 varv på 1,6:an, fast inte intevaller men i högt temp, jag låg trea alla varv (först bland 94:orna) förutom det sista för då Kom Vanessa ikapp mig och vi tävlade halva varvet. Asså vi kutade för jag hade bestämmt mig för att komma i mål som trea. Men sen orkade jag inte kuta mer så hon sprang ifrån. Fast jag är ändå näjd med min insats för grejen var att man skulle springa lika snabbt alla varv och det gjorde jag=) Ca 8 minuter varje varv=) Nu till min rubrik Idag paddlade vi kanot med klassen=) Jag paddlade med Hanna, det gick väl sådär med sammarbetet=P haha, båda är så envisa, fast vi välte ju aldrig=) Det var inte direkt det finaste vädret att paddla i så vi blev gansk blöta av regn och vattenskvätt;) Nu har inlägget blivit alldeles för långt så jag ska sluta skriva, fast bara en sak till IMOROGN BÖRJAR SOMMARLOVET!!!!=D=D=D

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0