Shopping+ lite löpning

Go kväll=P
Idag har jag varit i Nacka Forum med Hanna och Moa och shoppat lite=D Jag fick med mig en bekiniunderdel och en söt,vit, kort klänning hem=) (laddar upp bilder senare). Jag skulle ha handlat lite mer men de sakerna fanns inte där. Det var ett par skor från H&M och en typ tunika från Åhlens, den är typ slut överallt=( Jag vill värkligen ha den!!! Ska åka till slussens åhlens och kolla om de har den. sen på hemvägen stannade vi i sickla köpkvarter, fast där handlade ingen något...

Sen när jag kom hem tog jag en pytte liten springtur i alby. Jag skulle ha kört 1 km intevaller, men jag var helt slut i kroppen efter gymmet iår och allt gående idag, haha=) Så det blev bara vå varv plus uppvärmning. Jag träfade Hannas mamma, lillebror och hennes hund där också så jag pratade med dom ett tag och åkte rutchkana med limpan=) Sen träade jag hjälptränaren hos mina 01:or som jag pratade ganska länge med. fast jag körde lite styrka i alla all;)
Nu måste jag gå och lägga mig typ ör jag är dödstrött och ska upp kl åtta imorgon pga småträning;)
Så god natt....



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0