Värsta förendringarna....

Jag går ju i Forellen, och vi har ju gott ihop med Nyboda skola. Så nu ska vi ta bort alla klasser och ha basgrupper istället. Vi ska också byta lärare. Idag fick vi reda på vilken bassgrupp vi kmr tillhöra och vilka lärare vi kmr få. Och jag har bara kvar två lärare som jag "känner". Fast jag är nöjd med min basgrupp för jag kom med dom jag brukar va med. Som Hanna, Moa och Josse. Men asså jag vill värkligen inte byta till basgrupper utan jag vill ha kvar klassen. Och det var en lärare som jag värkligen ville ha som jag inte får nu=( Men jag får väl göra det bäste av situationen  och ge de nya lärarna en chans=P Fast jag fick ju också en lärare som jag värkligen ville ha. Hoppas jag får han som mentor. Vi får reda på vem vi får som mentor när skolan börjar efter sommarn=) Så det är bara att vänta;)

Bye 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem vill du ha?

2009-06-08 @ 19:48:44
Postat av: Emelie

Anonym: Det du....=P

2009-06-09 @ 15:41:27

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0