En casa nuevamente!=)

Nu är jag hemma igen=) Det har varit både kul och lärorik. Jag har sett massor av situationer som man nästan bara ser från läktaren, så nu vet ajg hur jag ska göra på matcherna;)
Fast det suger att huddinge kom fyra! För vi brukas slå dom, fast vi blev bara 16! Det SUGER!!!!!!!!!!!! Men huddinge hade kunnat blivit 2 eller 3. Men dom förlorade mot skogås även fast dom ledde med 7 bollar en stun. Men spelaren som gör allt bröt handen (på två ställen) efter typ 5 min. Så skogås kom ikapp.
Finallen var mellan skogås och Backa. Själlvklart van backa! Dom är så mycket bättre. För alla kan göra sin egen spelare, och samtidigt så sammarbetar jättebra, jag är så imponerad av deras spel!! Plus att dom har en SKIT bra målvakt. Hon var skadad, det var typ en liten bit av hennes baksida lårmuskel som hon sträkt sönder. Som en sträkning fast värre. Så hon kunde inte köra fullt ut. Men ändå så tar hon massor av frilägen i kontringar och genombrott! Hon är bara så bra!! 
Nu hinner jag inte sitta här längre, hare bäst=)

 

Vad är de bästa hittills idag? Att få komma hem (fast det har varit kul. Men det är som man säger, borta bra med hemma bäst;)

 

Vad är det sämsta hittills idag? Att skogås blev tvåa

 

Vad gör jag nu? ska göra annat än att sitta här

 

Vart är jag nu? En casa=P

 

Vilket humör är jag på idag? TRÖTT!!!!!!!

 

Vilken kläder har jag idag?


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0