Eskilstuna

Hej nu är jag i enskilstuna och har sett på handboll hela dan. Det har faktist varit kul. Det blir liksom det när det är ens egen åldersgrupp=) Fast jag blir lika arg och besviken varje gång jag sitter och tittar på huddinges matcher eftersom  det var dom vi åkte ut mot! Plus att dom fick en lätt grupp och nu har dom chans att komma till final!! Fatta, det hade kunnat varit vi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men i alla fall, eftersom mamma är här för att titta på dommare så bor vi på hotellet grattis. Och all mat ingår! Fett lycksit=P I kväll så var vi ute och åt med alla dommare på en ganska fin resturang. Det dåliga var bara att man bara fick beställa pizza eftersom det var billigast, asså det var ju inte vi som betallade, utan handbollsfrörbundet. Jag är inte så förtjust i pizza. Men det gick ner;)=P
Nu måste jag gå och lägga mig, ska upp åtta imorgon=S
God natt

Vad är de bästa hittills idag? Att få se på så mycket handboll

 

Vad är det sämsta hittills idag? Att se på huddinges matcher och veta att det kunde varit vi

 

Vad gör jag nu? Ska sova

 

Vart är jag nu? Hotelrummet

 

Vilket humör är jag på idag? Glad

 

Vilken kläder har jag idag? Jeans, röd t-tröja och vit tjocktröja


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0