Första A-flicks träningen=)

Idag har mitt lag haft första träningen med 93-92. Det är en ganska stor skillnad. För dom andvänder större bollar och klistar! Så bollen fastnar typ i handen. Men det är skit kul.
Fast idag så tränade vi själva för dom andra hade mentalträning, typ träna psyket. Men vi fick prova på hur deras tränare va och sådär så det kändes skönt, att vi fick en gång själva med Sandra (tränaren)=P
Innan träningen så var vi ute och spreng typ6-7 km. Drt gick rätt så bra för mig så jag sprang på en halvtimme=) Vi sprang från nyboda, till bergfoten, därifrån till hanvikens skola och igenom området precis brevid. Sen så sprang vi förbi annas pepparkakor, ut till bilvägen och hem. Det var kortare än jag trode det skulle va, asså det kändes kortare;)
Mer har jag inte gjort idag, plus att jag inte hinner skriva mer........

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0