Hockey match=)

Hej
Idag har jag varit och kollat på mitt lags match mot Skogås. Tyvär så förlorade vi med två bollar=( Men dom e bra, och vio spelade inte så jätte bra.Plus att deras målvakt är grym. Hon tar alla skott! 
Sen åkte jag hem för att pernillas (min föredetta barndomsvän, hon sa upp vänskapen) mamma kom hit och fikade. Sen åkte vi till tyresö ishockey hall och tittade när Patrik (pernillas storebror) spelade finall, tyvär så förlorade dom också med två mål=( Men det var bara patrik och en till som var bra i det laget;)
Nu orkar jag inte skriva mer=P
Hej då......

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå hata dom ?!! och haha till "hon sa upp vänskapen"

2009-04-02 @ 16:32:33
Postat av: pernilla

vadå haha hon sa upp våran vänskap? jag gjorde det!

Men jag ångrar mej för man kan inte ha en bättre kompis än emelie! Så passa dej för att förlora chansen till en kompis som emelie är inget du vill kan jag lova dej! <3333 älska dej emelie

2009-04-04 @ 14:38:24

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0