Matte prov

Jag hinner inte skriva ett så långt inlägg för jag måste plugga innför matte provet imorgon. Jag gillar matte, men inte matte-prov för jag tycker det är fett svårt att plugga innför såna prov, det är så svårt att veta om man kan det eller inte=S Men jag tror det, nu ska jag bara finslippa* lite=P

Idag har jag varit i skolan, pluggat, tränat och nu ska jag plugga.
I skoaln så blev jag mulad* av min kompis för jag kastade på henne. Så jag har typ ett pyttelitet sår i pannan efter grus eller något sånt. Men akta er vad jag kmr ge igenm imorgon, då ska hon få!!!! Hoppas hon inte läser detta, för då kmr hon vara beredd på det.
Nu måste jag som sagt plugga
Vi hörs kanske inorgon, man vet inte;)

Vad är de bästa hittills idag? Att jag har fått en anledning att ge igen;)

 

Vad är det sämsta hittills idag? Vetskapen om att jag har prov imorgon

 

Vad gör jag nu? Vet ni redan;)

 

Vart är jag nu? Hemma ofc

 

Vilket humör är jag på idag? Ingen anning

 

Vilken kläder har jag idag? Mjukisar & vit-tjocktröja 


Kommentarer
Postat av: evs

Jaha, känner du dom? :) Vad kul!

2009-03-05 @ 21:24:24
URL: http://evhiki.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0