Orkade inte skriva igår=S

Jag gjorde ganska "mycket" igår. Men jag orkade bara inte skriva=P
Först var jag på komfa (komfermation), där var jag på någon mässa, där sjöng några jättesöta sex åringar=) Sen åt vi lunch, gick igenom regler inför Italien resan. Mer han jag inte vara med på (tur var det) för jag skulle åka till fryshuset för att kolla in en lokal som vi ska andvända i ungdomskonferansen idag=D Sen åkte jag till smartlokalerna där vi hade ett möte med Sur (smart ungdomsråd). Det tog oss 5 timmar att ha möte. Men vi åt middag också. Under mötet hade vi också media träning eftersom det kommer media till UK 09. Nu måste jag strax gå till bussen. Men jag kjan bara skriva lite snabbt om UK09. Det är en komferans för smart, folk från hela Sverige kmr, och så är sitter man på massor av föreläsningar. Plus att man får umgås, vi har en danc kurs och basket=) Det är SKIT KUL!!!!!!!!!!!!!!!!!=D Men jag hinner inte skriva mer. Gör det när jag km hem imorgon kväll. För det är övernattning i Nyboda=)
Nu måste jag gå..... 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0