Hämden är ljuv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=D=D=D=D

Idag har jag varit i skolan och efter det så gymmade jag.
Jag skrev ju igår att jag skulle hämnas på min kompis hanna och mula henne. Och jag lyckades!!!!!!=D=D=D Imorse när jag satt och väntade på henne så hade jag en snöboll backom min väska. Och sen när hon kom så tryckte jag upp den i hennes ansikte=D hahahahahahahahahaha!!!!!!!!! Det var så kul=P
På gymmet idag så gick det väl sådär, det börjar bli ganska långtråkigt. Det tar så lång tid att göra alla övningar,liksom två timmar!! I dag var vi till och med där i 2,5 timmar. Plus att ajg börjar tröttna på övningarna vi gör. Men nu kanske det är en tjej till som ska börja gymma med oss. Det kmr ta längre tid, men det kommer bli roligare. För hon är så skön=)

Imorgon åker jag till enskilstuna för att titta på USM (ungdoms svenska mästerskapen). Jag ska ju inte tyvär spela=S Men jag och min mamma ska upp eller ner eller va det bir och titta för att se på bra handboll och sen ska hon typ titta på dommare;)

Visst ja, jag ska hälsa lycka till, till min kompis jossefin (sandelius.blogg.se) som är och tävlar i USM i helgen. Fast hon tävlar fridrott. Hon är så grym (fast ajg har aldrig sett henne, men jag bara vet det)!!!!!


Vad är de bästa hittills idag? Att få ge igen=P

Vad är det sämsta hittills idag? Att jag bara har hunnit träna idag!

Vad gör jag nu? hemlis;)

Vart är jag nu? Hos mamma

Vilket humör är jag på idag? Så glad så jag nästan spriker (ne, jag bara skoja)=P

Vilken kläder har jag idag? Jeans, grått linne och min billabong-tröja som är typ ljus blå och ljus apprikos


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0