Vi van guld!!!

Eller i alla fall nästan=P Vi spelade mot Gurra (gustavsberg) i finallen och vi spelade ganska bra och hade värsta kämparglöden. Men tyvär så hade vi massor av skott som gick stolpe ut och deras gick liksom stolpe in typ. Sen har dom bara stora spelare! Asså alla deras spelare är typ 1.70 och dom har en skytt siom skjuter från typ halva plan. Och då är det lite svårt att gå upp och täcka* henne;) Men vi blev inte så ledsna för vi kämpade på och förlorade bara med typ 3 bollar, så vrf däppa?
Sen måste jag bara berätta om semifinallen. Då spelade vi mot våra 95:or. Alla trode att dom skulle slå oss. Dom har aldrig gjort det men alla tror att dom är bättre än oss. Men vi van över dom med 15 bollar tror jag, 8-23=D Vi spelade så jävla bra den matchen. Vi har typ aldrig spelat så bra förut. Vi visade värkligen hur kul vi hade på plan och pepade varandra jätte mkt. Så det var kanon bra=P

Kommer ni ihåg den där boken jag skrev förut om som hette Tilsammans?? I alla fall så har jag börjat läsa den andra boken nu=) Eller börjat och börjat, jag har snart läst ut den. Fast jag började med den i fredags kväll. Den är inte riktigt lika bra som den första, men nästan;)
Nu ska jag plugga lite innför SO:n på tisdag eftersom jag inte gjrt det än. Jävlar, jag kom på att jag inte gjort spanskan som ska in imorgon, det blir väl den först då ra.
Hej då=)




Vad är de bästa hittills idag? Att få slå 95:orna med så där mkt

Vad är det sämsta hittills idag? Att vi förlorade finallen

Vad gör jag nu? Ska plugga

Vart är jag nu? Kom precis hem till mamma

Vilket humör är jag på idag? Glad=D

Vilken kläder har jag idag? Team sportia mjukisar med min grå, vit rutiga puma tjocktröja=P


Kommentarer
Postat av: evelina

Jag åker den 25mars! :)

2009-03-01 @ 19:28:44
URL: http://evhiki.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0