Wipe out=D

Hej
just nu sitter jag och kollar på reprisen av wipe out=) Det är så himla kul!!!! Jag skulle jätte gärna vilja pröva bannorna som dom gör, men samtidigt vet jag inte om jag skulle våga=P

Idag har jag som vanligt varit och gymmat. Det var kul eftersom jag gymmar med väldigt roliga personer, Ronja (ronjafroberg.blogg.se) och Anna.  Jag vet liksom inte vad jag ska skriva om. För jag gör ju samma saker varje dag=S Men jag kan skriva att jag fick VG på mitt matte prov, om jag inte skrivit det förut^^

Imorgon har jag match mot huddinge. Dom kmr typ blanda laget med 94-95, så vi BORDE ju slå dom!men man vet aldrig med vårt lag. För er som vill kolla så är den i huddingehallen kl 15:00.
Sen på söndag så har jag två matcher efter varandra, först mot skogås och sen mot GT!! Jag har en kompis som spelar i GT och hon har typ utmatat mig, hon sa att hon skulle spöa mig! Glöm det säger jag ju bara!!!!!!!!!!!!!=P=P Sen vill jag ju självklart vinna över skogås!! Dom är ju värsta hat laget mot oss typ;)  Fast jag gillar ju vissa av personerna i det laget. För dom har ju aldrig gjort något mot mig!!

Önska mig lycka till=P=D

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0