Fortsättning på förra inlägget....

Smartgrejen i scoutstugan var skit kul!!!=D Vi spelade fotboll och såg på film och hade mysigt=D Sen fick jag och Moa gå upp tjugo över åtta för att gå och handla frukost med Aida. men vi fick värsta rycket vid typ sju så vi gjorde oss i ordning men sen la vi oss och sov mer. Sen när jag skulle vecka moa så kastade jag en kudde på hene, haha=D men hon reagerade inte, inte ens när jag kastade den i huvudet....
Vi kom till affären typ kvart i nio och då hade den inte öppnat än. Jag tror alldrig jag varit så tidig till en mataffär.... Men det stog folk och köade utanför affären, helt sjukt asså=P
Aja nu orkar jag inte skriva mer.....
Bye

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0