Helt slut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Herre gud!! jag tror inte man kan va tröttare än jag är i benen just nu. För vi hade ju Forellmaran idag i skolan och jag sprang på 19 minuter och kom femma och först bland tjejerna i åttan=D Jag är faktist nöjd=P


Sen efter det så åkte jag hem och "pluggade" sen på kvällen hade vi träning i alby med intevaller på en km. Fast för mig blev det inte så snabba intevaller för jag har typ väldigt lång återhämtningsförmåga. Det tar väldigt lång tid för min kropp att återhämta sig efter att jag har tränat hårt, vilket inte är bra=S


Aja, nu ska jag typ dusha och sen sägen;)

God natt=)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0