I miss you so mutch Leo!!!!!!

Jag ska passa på att skriva lite om min älskling Leo som var tvungen att avlivas för ett år och 12 dagar sen, buu=( Han var en sån söt och snäll hund. Han var sjuk sen föddseln och tack vare att han var sjuk så blev han ganska agresiv=S Men jag förlåter dig Leo för allt du gjorde, jag vet att du inte menade det....
Leos sjukdom är svår att förklara, han hade typ magproblem så han hade grymt ont i magen hela tiden. Ändå var han så glad hela tiden. Fattar inte hur du orkade!!
Du ska veta Leo att jag fortfarande har dåligt sammvete för att jag tog livet ifrån dig. Men jag tror det var bäst för dig. Hoppas du trivdes dina tre år i livet!
Det är svårt att förklara hur mkt jag saknar dig! Men samtidigt har jag gått vidare, hoppas du oxå gjot det!

JAG ÄLSKA DIG FORTFARANDE!!!!!!


Min älskling<333




Älsklingen och Daisy
(grannhunden)

Jag önskar att du levde fortfarande och att du aldrig blivit sjuk!!!

I MISS YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0