Ingen hård träning direkt;)

Jag har ju träningsuppehåll i handbollen nu så idag var jag och gymade=) Men efetrsom jag inte gjort det på ganska länge så tog jag det väldight lung;) Gjorde bara det jag kände för. Plus att jag hade skit ont i huvudet=( Jag börjar få ont i knäna vilket oroar mig. Kunde inte göra knäböj idag=S Hoppa sinte det är slatter eller något sådant. Jag ska nog kolla upp det. Men problemet är att jag inte riktigt kan förklara vart i knät jag har ont=S Men jag ska ju till sån där ortoped eller vad det heter snart för att kolla min fot så då kanske jag kan ta upp det=P Nej, nu ska jag sluta klaga.. Inget blir bättre när man gör det;)
Nu måste jag plugga...Buuuuu!!!!
Bye

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tack:D

2009-05-08 @ 18:50:08
URL: http://rrebeckaaa.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0