Mardröm.....

Vaknade var typ för typ en halvtimme sen av en jätte hemsk mardröm!!! Det är lite svårt att förklara vad den hanlade om. Men det var typ värsta bilkrockarna vid stora vägen backom Mc-donalds. Jag såg liksom massor av döda människor och när jag vaknade va kudden helt blöt=P Jag minns en av bilarna i drömmen. Det var typ en silvrig sportbil som körde skit fort och sen körde den av vägen rakt in i en skog eller något sånt och det satt 10 unga killar i den..
Asså jag tror att min Pappa dog i drömmen men jag är inte riktigt säker.
Drömmen låter inte läskig men den var det!!!!  

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0