Rapporter från dom senaste dagarna=)

Hej
Har inte orkat skriva sen i söndags. Men efter att jag kom hem från SUS kvällen så var jag hundvakt åt värdelns sötaste amstaf. Han heter Zion och har värdelns snyggaste täckning!! ÅÅ, han är såå söt!! Men han har ingen disiplin!! Herre gud, asså jag gick ut till skogen med honom för att kasta lite boll. Och när jag vi skulle gå hem tog det typ en halv timme innan jag lyckades kopla honom=S Jag ska gå kurs med honom sen så jag måste träna som bara den. Han kan inte ens hit, knapt sit och han kan absolut inte gå i koppel. Men det ska vi nog få ordning på;)

Sen igår så var jag med Hanna och Moa. Vi skulle åka hem till mig för att plugga, men det blev inget plugg utan vi var på mitt rum och sen lagade jag mat. Moa tog bilder på mig men jag orkar inte ladda upp dom nu. Kanske gör det sen någon annan dag=P Sen gick vi ut och drog till dagiset sandlådan lr vad det heter, Jag drog hanna på en skate board. Men tillslut brändes repet sönder så¨hon fick gå;) På dagiset lekte vi burken. Det låter världigt töntigt, men ibland får man vara det, bara man har kul=P Haha

Idag har jag varit på gymmet och efter det åkte jag hem pluggade som en tok!!!! Jag har hunnit med väldigt mycket idag. Plus att jag pluggade i skolan innan gymmet i typ en timme också=D
Nu ska jag plugga mera....
Bye=)

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0