Så himla kul=D

Asså jag skrev ju ett kort, kort inlägg i går natt men jag tänkte skriva lite mer detaljerat nu;) Asså jag har varit på en träff med SUS (smart ungdoms styrelsen) inom smart ungdom. Jag är igentligen inte med i SUS utan bara den stora föreningen för det är bara en från varje ställe i Sverige som får sitta i SUS. Men i alla fall så fick jag vara med på det här mini lägret igår och idag=) Vilket har varit jätte kul. Och jag har träffat massor av nya människor men jag fick bäst "kontakt" med en tjej som heter Anna från Söderhamn=) Hon var riktigt snäll=P Hon och jag plus några till skulle gå ut igår vid typ halv ett för att spela fotboll men hon och jag ville gå till bollmora vallen eftersom det inte var så långt det eftersom vi "bodde" på vintervägen 8, typ vid godis svampen. Men det orkade inte dom andra så vi gick själva. Men sen när vi började spela så märkte vi att det var för mörkt för det var inga lampor tända så vi såg typ inte bollen, haha, så istället tog vi en lååååång promenad och snackade jätte mkt innan vi gick tbx. Det var nice;)
 Men där var det så tråkigt så vi gick ut igen och då gick vi till stimmet och typ gungade och pratade ännu mer och sen gick vi tbx och såg på film=)
Sen idag på dan så skulle jag och Louisa* laga lunch, problemet var att vi hade en jätte liten kastrull och enormt mkt pasta så när vi rörde om så kom vi inte ner till botten så allt brändes vid=S Men det gick och äta lite av det i alla fall så alla blev nog mätta;) Men jag tror inte dom låter oss laga mat någon mer gång,hahaha 
Sen har vi också haft lite möten och sånt där men det är inte så intressant;)
Det kmr bilder sen så fort Adam har sickat dom till mig=)
Bye

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0