Simmning

Hej igen=P
Idag hade vi simmning i skolan=) Vi hade livräddning vilket jag tycker är väldigt kul. Och nästa onsdag ska vi ha klädsim vilket är ännu roligare=D
Efter skolan åkte jag med Hanna hem till henne där vi bara han vara en liten stund för sen åkte vi till fårdala och kollade när moa red=) Hon var jätte duktig=D Sen åkte jag hem och satte mig för att plugga=S Tyvär så har jag bara hunnit plugga bild=( Vi hade i uppgift att rita en husväg. Och jag har ritat jordällaren på moas land;) Så nu ska jag plugga lite engelska. Tyvär så han jag inte Matten idag. För det orkar jag inte;) Men jag har inen läxa men jag ligger lite efter=( Men i värsta fall kan jag jobba i helgen=P
(snacka om onödigt inlägg=P)
Bye=)

Kommentarer
Postat av: moa

Bilderna från stadsvandringen var aldrig med på skivan :(<3

2009-05-07 @ 21:16:28
URL: http://moawalle.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0