Stadsvandring på söder=)

Igår hade vi stadsvandring på söder med klassen=) Det var rätt så kul. Men våran guide pratade väldigt mkt så hon hade inte riktigt tid att lyssna på frågor;) Men här är lite bilder=)

Hanna som fottar mig=)

Moas öga

Josses öga



Från vänster: Jag,Hanna, Moa och Rebecka

Jag och Josse

Grönan=)

Våran guide




Klassen

Anna Lindhs grav


Ett hus från 1700 talet, det ser exakt ut som det gjorde när det bodde folk där för det e en av sönerna som ahr berättat hur möblerna stog och så där så det var coolt att gå in där=)

Kök/vardagsrum/Verkstad

Kolla datumet!!

Sovrummet

Sen såg vi en annan del av huset också. Men fick inga bra bilder därifrån;)
Nu ska jag plugga
Bye=D

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej:)

jag undrar om det är okej om jag får kopiera bilden på dig,Hanna, Moa och mig och lägga ut den på min blogg?

2009-05-08 @ 08:02:27
URL: http://rrebeckaaa.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0