Handbollshelg=)

Den här helgen har jag inte hunnit blogga alls=( För i lördags blev jag inkallad till en match i sista minuten med kompisgänget, jag spelade super dåligt och vi förlorade=( Sen direkt efter den matchen som föresten var mot spårvägen så åkte jag till nyboda och coachade mina småtjejer i träningsmatcher mot gurra=D det var jätte kul och tjejerna var jätte duktiga!
Sen idag så har jag först varit på sista delen av handboll för barn utbildningen från åtta- sexton=) Sen bar det direkt iväg till sprallen- hallen där vi hade samling fyra, smått stressigt;) Då spelade vi mot Bolton och vi ägde!!!! Vi vann med 18-33=D!!! Och om jag får skryta lite så tycker jag attd et gick fantastiskt för mig=P Fast jag gjorde bara två mål varav en på straff. Men hela laget ÄGDE!

Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon till en ny vecka...
Bye=)

(P.S bilderna jag sa att jag skulle lägga upp från kyrkogården kommer någon gång i veckan för då är min plast syrra här igen och det var hennes kamera;))


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du lägga upp bilder de är mycke roligare

2009-11-10 @ 11:38:55

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0