New moon premiär=)


Nu har jag sett New moon=D!! Premiäremn=D Var med Hanna, Josse och Moa=D Den var väldigt bra! Lite bättre än Twilight tycker jag=D;) Fast vi satt väldigt långt ner så jag mådd lite illa av att sitta så nära, haha=P
Vi träffades på bion halv fyra, åkte direkt från skolan. Men de va inte i skolan idag eftersom de varit på midnattsvisningen så de orkade inte gå till skolan;)

Sen åkte jag direkt till min träning, kom en halvtimmee sent=S Fast jag hade sagt till Zandra att jag skull komma sent. 
Sen efter träningen åkte jag hem till pappa och nu ska jag gå i badet=D
By=)

Kommentarer
Postat av: Moa Walle'

Haha emelie det stavas: Twilight ;)

2009-11-21 @ 20:20:42
URL: http://moawalle.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0