Popcorn till förrätt=P

Idag efter dommarkursen och gymnasiemässan åkte jag och mamma till huddinge centrum och åt lunch på resturang O'Learys. De var värsta sportresturangen med typ 20- 25 stora TV aparater där deet vissades sport. På det flesta var det fotboll på, på några var det skidåkning och på en var det racing=) I alla fal, på den här reesturangen fick man popcorn till förrätt utan att vi beställt det, haha det tyckte jag var lite kul=P Tog egna bilder men de går inte att lägga in på datan nu när jag är hos pappa=(

Sen var deet match mot huddinge, tyvär förlorade för vi spelade inte bra i första halvlek=S Mn i andra spelade vi bra och kom ikap så v bara låg under emd två bollar men tillslut förlorade vi med tp 4 bollar=( Men ska man se det posetivt så van vi andra halvlek med en boll vilket var bra=D
Aja nu ska jag inte sitta här längre=P
Bye


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0