ajaj=P

Idag i skolan så fick jag in en flisa rakt in under nageln. Den kom in under halva nageln typ, det gjorde faktist väldigt ont, vet att det låter som att jag är värsta mesen men tänk er själva hur ont det kan göra om något stöter i nagelbandet för hårt, och nu gick flisen långt förbi nagelbandet.
Men i alla fall så fanns det ingen på skolan som kunde hjälpa mig så jag gick till vårdcentralen för jag behövde en pinset och det gjorde så ont att jag behövde hjälp med att få ut den. Men när vi kom dit (Moa följde med, snäll som hon är=)) så verkade de måtligt glada över att jag ville ha hjälp med en nagelgrej, så efter typ 20 min väntan gick vi därifrån, mest pga att jag skämdes av att vara där för en liten flisas skull;) Men när vi kom tbx till skolan och lektionen slutade så träffade jag min mamma och hon sa att jag skulle gå och be Lasse (vaktmästaren) om hjälp. Och han fick faktist ut den med hjälp av nål pinsett och nagelsax=D Men det gjorde grymt ont när han satt där och petade långt under min nagel, det som var irriterande var att varje gång han fick ut en bit så gick flisan av, han fick ut nästan hela. Det sitter en pytte liten bit kvar men jag tror inte jag kan bli inflamerad av den! Men tack så jätte mkt för hjälpen Lasse!!=) 
Det är pekfingret som jag gjorde illa, jag har ganska ont nu, kan typ inte andvända fingret men det funkar;) Jag märker hur mkt jag brukar andvända detta finger nu när jag "vill" andvända det=P
Efter skolan så tränade jag och det gick väl sådär med fingret;) Kunde inte riktigt hålla i bollen men jag stog ändå mest i försvar så det löste sig=D
Bye  

Kommentarer
Postat av: Moa Walle'

Sv: Haha jag det är jag som tagit den, jag lägger bara upp bilder som jag själv tagit (nästan om det inte är från google) :P Tack! :)

2009-10-09 @ 06:53:21
URL: http://moawalle.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0