Match med småtjejerna+ match=)

Idag hade jag match med småtjejerna i skärholmshallen. Gick väldigt bra=) Fast när vi kom dit så var det ingen som hade ordnat något, så vi skrev egna matchprotokoll och ställde ner målen och så körde vi. Jag tycker det var dåligt av arrangörerna att glöma bort men sånt är livet;) Båda lagen van varsin match vilket var väldigt kul=D

Sen nu på kvällen hade jag match mot stockholms polisen i Nyboda. Tyvär så förlorade vi ganska stort men jag är nöjd med mitt anfallsspel emn inte mitt försvarsspel!  Två stycken av dom som spelade dömde våra matcher med småtejerna, de var inte så bra. 
Nu ska jag gå och lägga mig=P
God natt=) 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0