Morgonträning...?

Jag har funderat lite, om jag ska fortsätta med min morgonträning. För asså min kropp orkar knappt med all annan träning så jag vet inte:S Plus att idag skulle jag gå upp och träna, jag var jätte pigg. Men jag hade typ ingen motivation så jag somnade om igen. Jag måste göra ett träningsprogram för då är det lättare att ha motivation för då vet man hur mycket man ska göra, hur jobbigt det är och exakt hur lång tid det tar;) Så jag måste ha hjälp med den planeringen, har börjat lite men jag kan inte så många övningar för snabbhet i fötterna och spänst, är det någon som kan hjälpa mig med det? Asså någon som kan ge meig övningar?
Kan inte få bort att det är kursiv stil....
Bye

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0