Ödehuset brinner!

Uppdatering: Jag, papa och Sandra åkte alltså dit för att titta lite närmare på branden men polisen hade spärrat av allting så man kom inte längre än till gymmet. Man fick inte ens åka till den där bensin macken, vad den nu heter. Men här är några bilder som jag tog med mobilen=) Så de är inte så bra...

***

En bild som jag tog från pappas balkong



Som sagt så håller Ödehuset så att brinna ner just nu, eller asså det är redan nerbrunnet men brandkåren är där för att försöka rädda alla byggnader runt om. Läs mer här eller här
Min mobil cp:ar sig just nu så jag laddar upp mer bilder sen.

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0