Orientering

Idag hade vi orienterings dag med skolan, vi har inte vårat gamla system länger utan vi har fått nybodas system. Där får man en bana och en startid. Sen har man en timme på sig att klara banan. Den var faktist väldigt lätt, tog mig en halvtimme om jag bara inte hade missat den sista!!! Jag blir så besviken på mig själv! För jag hade lyckats ta sju kontroller på 25 minuter. Sen när det kom till åtan så fastnade jag, jag fick typ black out, ÅÅÅ!!! Jag vill ha MVG i orientering! Men det kmr jag absolut inte få nu, nyboda lärarna som satt vid mål sa att jag inte hade blivit godkänd om jag hade gått i Nyboda, men när jag pratade med Andreas så sa han att jag inte skulle oroa mig. Hoppas på VG nu....
Match ikväll så jag ska gå och göra mat nu=)
Bye

Kommentarer
Postat av: josefine

OMG!

snälla emelie, abdreas går inte ens efter tider han går efter hur vi presterar och om ci gör vårt bästa inte om vi är snabbast bäst och tar alla kontroller!!!!!! du ska bara göra ditt bästaaaaaaaa och de gjorde du

2009-10-15 @ 17:19:34
URL: http://sandelius.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0