=D

Idag hade jag träning med laget från sex till nio. Asså det är ganska långt, man blir trött i skallen;) Men kul var det! Först sprang vi typ en mil som uppvärmning. Det gick jätte dåligt för mig! Jag var jätte stel, fick stanna och stetcha flera gånger. Och när jag kom in igen var jag inte upp mjukade eller vad man säger=p innomhus träningen gick bättre, fast ändå inte bra. Den började bra och slutade ok. Men där i mellan var det katastrof! Jag kunde inte sjuta där jag skulle, mina passningar var usla osv. Sen efter träningen tränade kompisgänget, det är en liten grupp med folk som slutat med handbollen som mamma har fått att gå tbx. Hon tränar dom en gång i veckan. Och då är det inte så seriöst. Men jag var med i dag typ en halv timme. Sen hade jag så ont i ryggen och blåsor på fötterna så jag gick av;) Men nu ska mamma massera mig (skönt), sen ska jag sova, god natt!=D

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0