En tand mindre...

Idag var jag hos tandläkaren för tredje dan i rad. Idag drog jag ut en av mina hörn tänder uppe. Det gjorde inte alls ont att dra ut den. Men min tand krånglade och höl på så jag var tvungen att bedöva ca nio gånger istället för två. Men nu är den borta och jag har ingen tand värk längre=) Bara massa värk från tandköttet med mera. 
Anledningen till att jag var tvungen att dra ut den var att den tanden varit skadad sen födseln så för två år sen fick jag ett väldigt konstigt hål som de lagade, och dom lagade på nerven så den har dött av inflemation. Så nu var det dags att ta bort tanden=) Men jag hade tur att dom kunde ta ut tanden hel och inte behövde dela på den eller så. 
Jag är jätte glad att jag har den tandläkaren jag har för hon är jätte snäll och bra! 
Det känns jätte konstigt att inte ha någon tand men min visdoms tand växer snart ut och tar platsen=)
Bye 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0